میگویند دنیا زندانی بیش نیست … کاش حبسِ اَبَد ببُرند برایمان و تــــو هم سلولیِ من باشی!

شنیده بودم علی عبدالملکی میگفت:

((بغل میگیرم عکساتو شاید اروم شه اغوشم

لباسی رو که دوس داشتی برای اینه میپوشم))

شده حال وروزه منی که حتی یه عکسم ازت ندارم

تو لحظه هایی که هواتو میکنم

دلم برات تنگ میشه

دلم با یاد اون صدای مردونت به لرزه درمیاد

بارها قصدداشتم بگم بهت که دوست دارم ولی ..

نمیتونم وقتی میبینمت

چشام جزتو چیزیو نمیبینه

گوشام جزصدات چیزیو نمیشنوه

اینا همش  یه نشونس فقط یه چیز

دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

عاشقان تنها
ساعت15:11---31 شهريور 1392
خیلی خوب بود نیلو یعنی عالی بود

عاشقان تنها
ساعت15:10---31 شهريور 1392
خیلی خوب بود نیلو یعنی عالی بود

farshad
ساعت22:51---30 شهريور 1392
سلام
نیلوفر درست حرفای منو میزنی
منم یکی رو دوس دارم الان یه وبلاگ زدم روزی بازدیدش نزدیک به 2000 تاست.حتی اسم و اسم فامیلیمو نوشتم تا یه روزی اسممو تو گوگل سرچ کنه بیاره وبلاگ منو.نمیدونم دوستم داره یا نه ولی من با تمام وجودم میپرستمش.دعا کن یه روزی بهش برسم


sara
ساعت16:55---30 شهريور 1392
ghoooooooooboooonet,kheili vebet naze, hamintori naz negahesh dar

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 ا 21:33 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.